1 december

Jaha, då var det december igen då.. tiden går fort (: I fredags åkte jag, Ellen och Teres till Linköping. Blev en trevlig dag med mycket skratt och kulklappar :) rästen av helgen har väll inte gått sådär superbra.. Men jag fick ju tillbringa den tillsammans med min älskling :)  snart fem månader.. tiden går fort tillsammans med dig.
Igår var jag med Henrik och Sandra, såg på wallander och åt massa onyttiga saker :)
ingenannan en jag som har världens lust att sticka utomlands? Det har iaf jag . mahaa
Massvis i skolan nu de sista tre veckorna innan jullovet oså.. flera prov varje vecka, uusch :/
Och på lördag är det danstävling igen :D WOHO. Hoppas det går bra. (:
Idag skulle jag egentligen ha haft sovmorgon, men mor och far är på kryssning så jag måste lämna filip vid åtta.
slutar skapligt idag :) ska hem och laga mat och sedan kommer min älskling hem :D Saknar dig hjärtat!
Nu måste jag åka och lämna filip :) sedan blir det skolan :) hade bra (:




FÖR ATT JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN :D <3
Jag älskar dig Henrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0