I brist på annat ..

Klockan är nu 03.34, vi gick och la oss vid ett, men insåg då att vi faktiskt inte var ett dugg trötta, så varför ligga där och vara pigg? så just nu sitter jag här och älsklingen sitter på golvet och spelar xbox :P
Idag vaknade jag rätt sent, men jag har iallafall varit duktig och städat, lagat mat och såklart diskat :) har segat framför TV:n på kvällen, har varit en slapp kväll, men det är ju skönt med dom oxå :) Har inte varit så värst mycket jobb nu på sista tiden..  får se om det blir mer nu när de får ändra lite på vikbanken..
Måste bara säga att Malins 20-årsfest blev riktigt rolig, även om vi blev en aning sena :P .. Kul att hon gillade presenten :) Imorgon vet jag ännu inte vad som händer.. men tror nog att det blir en liten promenix, iallfall som det känns nu :) sen på torsdag blir det en helkväll i tvättstugan, de é nice, NOT! haha

nehe.. om man kanske skulle lägga sig i sängen och försöka somna till en film? så får det bli... GOD NATT


 j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0