11 APRIL





Jag hade planerat min söndag genom att sova tills jag vaknar, äta middag hos mamma och pappa, bara vara, ta det lungt och tvättstugan, istället blev det att bli väckt av att jobbet ringde, stress-lunch hos päronen, jobb, missade tvättstugan, baka chokladtårta med Viktoria.. blev en okej dag ändå :) har suttit och tittat på ghost wisperer tills nu, vicky åkte precis. Fick även mina bildäck bytta, pappa lärde henrik, så han fick dit sommardäcken oxå :) Och idag var det väll ändå ett riktigt vårväder :D Blir så lycklig, vårjackan fick invigas idag.. Det tycker vi om! Imorgon blir det jobb, men börjar inte förän ett så jag får sova ut :) jobbar dock till halv tio, men det får man väll ta..
Oooh jag sitter och tittar på massa kläder, sommmarkläder, blir så sugen på att beställa hem masssvis! Tänk när man kan gå ut i bara shorts och linne, så himla underbart. Halvars har väll öppnat nu oxå? eller? Det får nog bli att ta en promenad upp dit och ta en glass, när vädret är som bäst. Utlansresa är jag också så väldigt sugen på, oooh jag vill värkligen, vi får se vå får se.

Igår blev det en så otroligt bra dag, Är så lycklig!

Fin låt, den är så bra, är inte ett direkt fan av artisten, men ooh, fin låt!

You tuck me in,
Turn out the light
Kept me safe and sound at night
Little girls depend on things like that.

Brush my teeth and comb my hair
Had to drive me everywhere
You were always there when I looked back.

You had to do it all alone
Make a living, make a home
Must have been as hard as it could be.

And when I couldn't sleep at night
Scared* things wouldn't turn out right
You would hold my hand and sing to me.

Caterpillar in the tree, how you wonder who you'll be
Can't go far but you can always dream
Wish you may and wish you might
Don't you worry hold on tight.
I promise you there will come a day
Butterfly Fly Away
Butterfly Fly Away (butterfly fly away.)

Flap your wing now you cant stay
Take those dreams and make them all come true
Butterfly Fly Away (butterfly fly away)
We been waiting for this day
All along and know just what to do
Butterfly,
Butterfly,
Butterfly,
Butterfly Fly Away.






Resultat, Sjukt god blev den! :D

God natt /j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0