14 APRIL

Lill-Erik ger svar på tal till klimpen;

Lill-Erik: "du har inga kompisar, du är en ensam och tragisk människa som plågar alla andra med din närvaro, TVI"
Klimpen: "VAD FAN SÄGER DU?"
Lill-Erik"..ja vad säger ja"

Hahaha, så jävla kul, ett måste att se!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jxTENEe7PUk

Haha jag har tråkigt, då sitter man och tittar på sånt här, skitkul ju :) nehe, idag har det varit jobb, det gick som vanligt, bra! lite segt framåt kvällen, men det gick fort sen iallafall. Imorgon står LEDIGT på schemat, så underbart, var länge sen.. :O Ska nog träffa Sandra:) .. det var oxå alldeles för länge sen :O vad är det här?! igår jobbade jag sag, sen åkte jag hem till mamma och pappa för att lämna deras bil, under tiden som jag var tvungen att vänta på att dom skulle komma tillbaka med bilen igen, så under tiden satte jag och ellen på "My little ponny" så sjukt kul :D satt och sjöng som aldrig förr, det är ju så himla roligt att se massa gamla tecknade filmer som man älskade när man var liten och som man inte har sätt på 15 år. Vi lyckades även beställa hem massa filmer, LOVE IT!! Jag är snart rik på filmer, men det är ju så jävla kul, ska fan börja samla på filmer :P haha nerrå, men det blev iallafall, en beckfilm, en till till samligen;) det blev även "Stay alive", "Unrest" och "Taken" Alla värkar ju vara hur bra som helst, och dom kommer imorgon :D så det blir film för hela slanten.. :) Nu sitter jag och glor på grease, en gammal klassiker, så nu får det vara färdigskrivet :) / j



För att jag har världens bästaste bästa syster,
På gokart banan, snart två år sen :)

Kommentarer
Postat av: elleenfjellen

du är lika bästast syster.

älska lill-erik!!! hahahaha :p

2010-04-16 @ 14:39:47
URL: http://elleeens.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

haha, my little ponny satt jag också och tittade på när jag var liten^^ Älskade de filmerna:D

Ska du göra något roligt i helgen då?:D//Emma.

2010-04-16 @ 14:59:24
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0