15 APRIL

j o n n a k a r o l i n a

Har haft en kanon dag idag, när jag vaknade såg jag att jag hade fått ett sms av sandra, och en timme senare var hon och jag ute i det härliga vår-vädret. Gick en promenad på typ två timmar, det blev sju tusen steg, det är bra till tävlingen ;) Vi hamnade utanför Nattas hus, där hennes päron satt, snackade lite och viggo fick springa av sig lite med Dobby och ninjo, det var du som fattades natta, Saknar dig!! Träffade även Emelie och Tilde som var påväg hem från dagiset, :) Sen promenixade vi hem till sandra och tittade på desperet housewifes, synd bara att jag var tvungen att gå när det blev som mest spännande, det är ju typiskt, Åkte iallfall och handlade med lillebror och pappsen, så nu är kylskåpet fullt, Vilket var mycket behövligt! Köpte även lite god dricka till henrik, så nu blir han nog lycklig när han kommer hem och tittar i kylskåpet. Juste fick hem dom efterlängtade filmerna idag oxå, Syrran, sandra och jag satte på "taken" direkt, och det filmen är värkligen att rekomendera! Hur spännande och bra som helst. Dom gick precis här ifrån, och ellen lyckades få med sig halva min garderob, hmm:P Det är bra att vi har samma storlek, för nästa gång som jag kommer hem till dig, så snor jag halva din;) Funderar på om jag ska sätta på ännu en film som jag beställde, eller om jag ska vara duktig och laga lite mat tills henrik kommer hem, vet vad som låter mest lockande men frågan är ju..? :P får se, han är hemma om en timme.. ska iallafall diska lite, så får jag se vad jag gör, ska iallafall inte skriva mer nu, Ledig imorgon och de é nice!!

God natt/ j 


Kommentarer
Postat av: e

höhöhö gör det du ;) filmen är grym.

2010-04-16 @ 14:34:38
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0