17 APRIL

Ännu en bra dag, Min lediga dag började med att jag blev väckt av telefonen.. ovanligt va?? nee men den här gången var det bror som ringde och frågade om jag kunde ha tilde i ett par timmar, och vem kan motstå de!? Inte jag iallafall, så det var bara att gå upp och ge sig iväg till bror, Där tillbringade jag sex timmar tillsammans med min brorsdotter, Hon är ju bara för bäst :) satt och snackade skit med emelie, ända tills petter kom hem, sen var det dags att pallra sig hem och laga mat, hade ju inte ens hunnit äta frukost:P  Så jag lagade lite mat till mig och henrik, sen när jag satte mig i soffan och insåg att det är ju fredag och här sitter jag, det är väll inget kul!? Ringde till syrran och hängde med henne till Norrköpings melodifestival, Och det blev faktiskt en jätte bra kväll, Bästa konfransieren, och "efter-paus-numret" var ju bara så jävla bra. Den svenska björn stammen, riktigt bra! Folk var vilda till deras musik :P det är alltid trevligt, blev att åka hem till mig och henrik efter och dra igång en film, det fick bli"stay alive", bra film, skulle nog vara ännu bättre på bio.. men den funkade som en mysig-hemma-film oxå ; ) har precis skjusat hem lillasyster och mor&fars bil, så vi tok en promenix hem, och här sitter jag nu i soffan och skriver, samtidigt som jag ser på "flightplan", oxå en helt underbart bra film. Så nu ska jag ägna lite tid åt tv:n, sen är det sängen som gäller, är nog en aning trött, tror ja ; ) God natt / j


Snodde en bild från syrrans blogg, Here we are:)

Snodde även en bild från i vintras, på Ellen, tilde och mig;)


Kommentarer
Postat av: Natta

i really really love your haircolor babe <3

2010-04-23 @ 04:11:53
URL: http://nuffran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0