24 APRIL

Igår jobbade jag dag, Linus skulle ha följt med mig och handlat.. men så ringer han och säger att han inte vill för att det är lönedag. Men jag trottsade honom och fick med mig adam :) Så farligt kan det vill inte vara? Meen fy fan, det var absolut sista gången som jag handlade på en lönedag. bara att komma in på parkeringen tog tjugo minuter, att handla gick ganska fort, men att komma ut var det värsta, tror det tog 40 minuter :O Adam ångrade att han följde med, men vi kom iallafall iväg tillslut. hämtade upp denna påvägen hem oxå :)
Senare hämtade vi upp filip och ellen, vi spanade in nya hageby centrum, som det är så himla mycket snack om.. :P Sen åkte vi hem till Fanny och spelade kort, jätte kul att träffa dig igen vännen :D ..det var alldeles för länge sen : /
hämta henrik och åkte hem och laga fläskfilé och potatisgratäng :D

Idag var jag hur duktigt som heelst, när jag vaknade var jag sjukt sugen på att träna.. så jag åkte iväg och tränade en timme, och sen åkte jag och henrik till maxi för att köpa paket till tobbe. Blev ett par nya solglasögon till mig oxå (A) hann även förbi mediamarkt.. där det var en äcklig utklädd kaninjävel, UUUSCHOCHFYY!
Äntliiigen lite vårväder!! Det gillar vi! :) / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0