29 APRIL

Till och börja med, Grattis moster och Grattis till kusin som fyller år :) började dagen med att försova mig, så jag fiick  ovanligt nog panikstressa till jobbet, blev aningen sen (A) efter jobbet hämtade jag upp systeryster, ååkte till HC för att leta kläder, men där fanns inte det jag var ute efter, åkte vidare till Maxi, fanns inte där heller. när man är pank hitar man massa kul man vill ha, men när man väl har pengar så hittar man fan ingenting, arg blir jag. får göra ett nyss försök imorgon. Valborg imorgon jue :D tiden rinner iväg :O Först ska jag hem till moste och fira henne, sen bär det av till bror, blir nog en trevlig kväll! neee, nu ska jag se på avatar, :D god natt / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0