8 APRIL OCH VÅÅÅÅR

Då var det torsdag igen då, och det är vår-väder! kom precis hem från PK-mot. Skulle ha varit där den första april, men det glömdes bort och jag tog beslutet att gå på tisdagen, glömdes bort. Samma med onsdagen, så jag gick idagm torsgad, en vecka sen.. men jaja huvudsaken är att det blir gjort. Jag är totalt genomförkyld och halsen ska vi inte ens prata om.. men jag trotsar det och jobbar iallafall, får bita ihop tills imorgon, jobbar då dag och ska därefter hem till "svärmor" och äta mat :) Sen har jag en hel ledig helg framför mig. ska bli härligt, ne nu har henrik gjort iordning en brakfrukost som ska ätas upp :) tomatpakor, Yammi, läser vicky det här nu så kan jag tänka mig hur hennes min kommer att se ut :D TOMATMACKA!!! :D Ne nu blir det BECK, se blir det en kväll med joobbb. / j

Kommentarer
Postat av: Viktoria

BLÄ! TOMATMACKOR BLÄ! krya på dig sweetie <3

2010-04-08 @ 12:30:53
URL: http://virrvurrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0