Blir arg..

..på personer som inte kan göra saker som dom säger att dom ska göra, det har varit en-sådär-bra dag, trött som fan, irriterad och ryggont, ingen bra kombination, inte alls! Inte när man inte somnar förän tre, och ska gå upp fem, för att kunna komma till jobbet halv sju. jobbet var seeegt, tiden stod stilla, seriöst, helt stilla, sekunderna kändes som minutrar och minutrarna kändes som timmar. inte kul alls. efter jobbet åkte jag hem till syrran och brorsan, såg på "jafars återkomst" och "Toy story" med fille, lättade upp humöret lite, skjusade därefter ellen till en fest, och sen åkte jag och filip hem och storstädade, hela huset, så att mamma och pappa skulle bli glada när de kom hem,:) Superglada blev dom, fick en flaska vin som tack tillochmed, alltid trevligt :) har inte varit hemma på hela dagen, kom hem för en halvtimme sen, snart dags att duscha, sen ska jag snart hämta ellen, Sen blir det nog fan att decka i sängen, det förtjänar jag!!! Imorgon ska vi åka hem till mamma och pappa och leta efter påskägg :D Tradition i familjen svensson, Älskar´t! tror inte att henrik följde med och letade förra året!? Men iår ska han med, ska nog be mamma att gömma hans extra svårt, maha :D jaha nehe, det är en dag imorgon oxå, och inte vilken dag som helst, Viktoria blir 20 :) wuuuhu, God natt / j

Jag och älsk, typ ett och ett halvt år sen:)
du är bästbästbäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0