Då man absolut inte har något att gör.. så va faan..

Har du:
Någon som förstår dig? Henrik, vänner och familjen såklart.
Någon som du saknar? Nathalie, kom hem snart!
Någon som du hatar? Njaee..
Vem kramade dig senast? Henrik.
Vem pussade dig senast? Henrik.
Vem ringde dig senast? Mamma.

Vem ringde du senast? Ellen.
Vem var hemma hos dig senast? Viktoria,. Tror jag.
Vem var du hemma hos senast? Mamma och Pappa
Har du några kärleksproblem? Niix.
Har du pratat med någon idag? Absolut.

Har du gråtit idag? neeej
Har du skrattat idag? Jaarrå.

Jag:
Är singel? Nej.
Svär ofta? Det händer väll(A).
Sjunger i duschen? Njae, kanske händer...
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nee
Skrattar åt dina egna skämt?! Det är klart :D dom är ju roliga..!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? OFCOURSE!.

Har du:
piercingar? nepp
Syskon? Ja, En syster, tre bröder.
Jobb? Jag vickar lite här och där..
För många vänner? Kan man ha för många vänner!? :O NEE!
Rymt hemifrån? .. när jag var liten, med malin, så ”rymde” vi till parken som låg på andra sidan gatan..:)
Färgat håret? OJA!
Bra självförtroende? Neej.
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.
Varit kär? Jag ÄR kär!
Gjort något olagligt? Hmm...
Somnat i skolan? Tror faktiskt inte de..
Brutit ett ben? Nepp
Tappat bort mig i min hemstad? Njaae? Tror inte de...
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja, 
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Harrrå.
Smugit ut utan lov? Jepp
En hemlighet som ingen annan vet? mjo
Sovit en hel dag? Näst intill..
Somnat gråtande? Mm…
Blivit generad inför folk? JAAA!
Ätit musslor? NO WAY!!
Varit på en festival? Faktiskt inte:O

Haft ett förhållande i under en månad? Nee.
Färgat ditt hår svart? Neej.


Vad: 
Längtar du till mest just nu? SOMMAREN SÅKLART!!
Ska du göra i helgen? Ta det väldigt lugnt, middag hos morochfar imorgon, söndag och bio och sen avvslutas helgen med tvättstugan, Wuuuuhu.
Har du för kläder på dig? Byxer, tröja..
Gjorde du igår? Jobbade.
Ska du göra i sommar? Vill resa, men det bli att jobba hela sommaren istället, annars bli det väll det vanliga, bada, grilla, NJUTA!.
Åt du senast? Haha potatisbullar:P.
Har du för mobil? Sony eriksson T700.
Vad köpte du senast? MAAT, storhandlade..
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Bli chockad, skrika, ringa efter hjälp?


Vem/vilka:
Slog du senast? Henrik:D
Fick du sms från senast? VickanJ..
Skulle du kunna göra allt för? Henrik, familjen!
Kan du lita på mest? Henrik, Familjen, vissa vänner!
Vet mest om dig? Henrik!
Sov du tillsammans med senast? Henrik! :)


Allmänt:
Har du pussat en groda? Haha nee!
Kan du hjula? Njae? Länge sen sist..
Biter du på naglarna? Nej!
Är du EMO? no
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny bil!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ALDRIG!
Har du sjungit inför publik? Neej, inget seriöst i alla fall:P haha
Är du hungrig? Nee, åt precis.
Är du blyg? I början kanske (A) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0