en-sådär-dag

Usch, vilken natt, sjukt läskigt, kunde inte sova, det gick bara inte, jag tittade på klockan, hon var 03.57, jag vände mig om och blundade, från ingenstans så började hjärtat slå i 200, jätte fort verkligen, och hela jag började skaka, jag for upp ur sängen och sprang omkring, jag trodde jag skulle dö, usch vad läskigt det var! Vågade inte somna, för jag trodde att det skulle hända igen, men efter några timmar orkade inte ögonen mer, så jag somnade till slut, hoppas det inte händer igen! kommer fan vara rädd för att somna inatt igen.  iallafall började jag jobba, och när jag satte mig i bilen för att köra iväg, så bara small det till, det var avgassystemet.. så jag körde runt med en jävla traktor, i 6 mil, så jävla pinsamt att köra omkring så.. fick fan tinitus av att sitta i den där jävla bilen, FAN! måste ha en ny bil, men man har ju inte direkt ekonomi till att köpa en bil bara sådär. Sen när jag kom in till stan beslutade jag mig för att åka hem till mamma och pappa och sno deras bil, så mamma får cykla till navestad imorgon. sen när jag kom hem så stress-lagade jag mat, så nu har jag äntligen fått äta och sitter nu och tittar på "SvenssonSvensson". Måste gå och lägga mig väldigt snart, måste upp fem imorgon :/ även fast jag bävar för att gå och lägga mig och somna.. Henriks komentar när jag väckte honom inatt då, helt yrvaken, ; "det kanske slår så fort för att du åt chokladkakan förut.." Som om den skulle göra att jag får hjärtklappningar, haha knäpp han är!

Skulle hämta henrik snart kanske, om han kunde sätta på mobilen så jag vet när han slutar.. hmm, aja fortsätter se på tv tills hans mobil är på igen.


Vicky, Sandra, jag och Natta, från Nattas 80-tals fest,
SAKNAR!!

God natt /j

Kommentarer
Postat av: cdonfanssystrar

l(ä)bbigt.

det är nog för ditt hjärta är så starkt och glatt att det hoppar upp och ned lite x-tra:)

kärlek.

2010-04-14 @ 22:52:21
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0