hat-inlägg

Äntligen hemma efter en väldigt tuff dag på jobbet, vart väldigt mycket stress och annat idag. och jag vill bara poängtera att jag hatar, riktigt hatar rådjur, jävla självmordbenägna djur, varför springa ut i vägen när man passerar, varför inte springa ut i vägen när man har åkt förbi eller stanna kvar på sin sida, va fan! blir arg, är hur nervös som helst när jag ska åka hem, speciellt som idag när det spöregnar och man inte ser ett skit, plus att det är becksvart där ute, jävla landsväg. Nee, så här tycker vi inte om viltdjur, Och det gäller även harar, självmordsbenägna djur borde inte få vara där ute, och om dom nu ska vara de, sätt upp staket så dom inte kan ta sig in på vägen!!! usch och fy! aja imorgon jobbar jag dag iallafall så då kan man ju se vägen och då kanske man hinner bromsa, för det kan ju vara bra.. Och det här jävla vädret!!!? har vädret hormonsvängningar eller vad är det här? här om dagen var det sol och 15 plus, när man kollade ut idag var det snö/regn och kallt, det är DEPRIMERANDE!! Ingen mera snö och ännu mera vår tack! neehe, om man skulle ta och försöka sova? hm, aja slår på en film så brukar man väll slockna tillslut, 

 / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0