jaaahopp..

..då var det vinter igeen. Eller? Idag gick jobbet bra, var helt slut i huvudet när jag satte mig i bilen och åkte hem, hade jag blundat hade jag nog med all säkerhet somnat :O Daaanger! Henrik hade precis hunnit åka till jobbet när jag kom hem, så jag var helt ensam när jag kom hem, jätte konstigt kändes det, var på tok för tyst. Är fortfarande hur trött som helst, ska lägga mig i sängen snart, kommer nog somna ganska fort ikväll känner jag, och det är ju inte fel eftersom jag ska upp halv sex imorgon (A) Men sen jävla är det heeelg, som jag har längtat, den här veckan har gott så otroligt sakta :O Så nu är jag ledig lör-tis, ..som det det ser ut än sålänge;O så jag ska njuta riktigt ordentligt, och inte nog med att det är helg, lönen kommer ju in oxå ;) ..skickade precis efter en box, fick bli nya säsongen av ghost wisperer, jag tror inte, men jag hoppas så in i bomben att den ska komma imorgon, är så sugen på att se den :D Nee, men så de kostade jag på mig, allltid lika trevligt när man får hem ett paket med en sprillans ny box i :D




Här har vi Nattas vovvar, Ninjo och Dobby, som leker med sandras vovve, Viggo.
Gick ju förbi natta när jag och sandy var ute och gick här om dagen. Usch vad jag saknar dig tönt!!


En bild från norrköpings melodifestival, och på ellens vän julia som var konfraniser, hon kanske inte syns så tydligt, men hon står där på scenen :) Trevlig kväll ;)

      
Min underbara 


God natt / j


Kommentarer
Postat av: Natta

Åhh sötnos. Vilka pluttis hundisar! Saknar dig massor babe! räknar ner dagarna ;) eller månaderna kanske..men iaf, har snart gått halva tiden. Love

2010-04-23 @ 04:10:09
URL: http://nuffran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0