nu får det..

..faktiskt vara slut på depp-vädret! har fått in massa gamla kort på bärbara nu, jätte kul att kolla igenom allt, men hälften av dom är ju riktiga sommarkort, längtar som bara den! idag blev det storstäd, städade till och med i skåpen i köket :O och jag städade och gick igenom kläder i garderoben, den ni ;) Nu är det bara stora rummet, hallen och badrummet kvar, men de ska jag väll hinna riva av innan dagen är slut, ska försöka åka och slänga massa skit oxå, det kommer ju fram en hel del!! Men nu tog jag en paus och åt lite med henrik, haha satte på Pippiboxen. Tänk egentligen vilket budskap den filmen kan ge, hon använder vapen, svär, använder piller för att inte bli stor, också gör hon bara dumma saker :P Vilket bra program för barn! haha aja, det är ändå världens bästa, det är alla astrid lindgren filmer! Är sjukt sugen på att köpa heela Astrid lindgrens box, med alla hennes filmer.. men den kostar ju en del :P Vi får se, ne nu blir det lite gamla bilder.



haha, brorsan knuffade i fanny i sjön, sommaren-09


lillebror och henrik ligger och steker, Göteborg-08


Henrik som klädrade upp på berget helt ensam, gbg-08

Sandra och jag


våran oförglömliga midsommarstång, 08


Vicky och Mellen, midommar-08


Fest hos Natta, long time ago, fanny, sandra, jag och Natta


Mösspåtagningen


Henrik på Liseberg


Syster och jag, kryssning-09


lillebror och jag, kryssning-09


Natta och jag, väldigt länge sen.. 2007? Saknar dig!!

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0