SNÖ? WTF:O

Vaknade sent idag, drog upp rullgardinen, och vad ser jag :O SNÖ:S!?!? det var ju vår igår, vad är det här? Smält bort nu! på en gång! Igår var det tio plus grader, Hur härligt som helst, tog en promenad till farmor och åt mat, bror erbjöd mig skjus hem, men neerrå, jag traskade hemm också, Det blev många steg på steg-räknaren, trotsade även min förkyldning imorrse och gick strömmen-varvet, fick 9000 steg till, fast ångrar det lite, är hur förkyld som helst, och den ska vara borta imorgon!! Påskhelgen har varit bra! Jobbade i fredags och var barnvakt, på lördagen hade vi en överraskingsfest för Viktoria som fyllde 20 år :D Våran släckt är ju bara för rolig! Mycket sång, dans, lekar och skratt, Mellen kom också efter ett tag, det blev utgång sen, Hugo! Blev en jätte trevvlig kväll, promenerade hem med Mellen. :) jag måste städa, lägenheten ser inte alls rolig ut, men jag vet inte.. orkar jag? njaaae? Ska se klart pearl harbor på tv:n iallafall, sen får vi se vad som sker, dega i soffan, eller städa.. haha / j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0