1 SEPTEMBER

..redan september, wuuuuw. nu går tiden sådär väldigt fort igen. Jag började ju nyss sommarjobba:O vart tog sommaren vägen!? jaja, idag blev det jobb, 7-14.. mådde inte alls bra, men det släppte sagta men säkert. det är lite bättre nu. och imorgon SKA det vara bra, för jag tackade ja till att jobba 8-16 imorgon.. :P
Vad har september för härliga händelser då? ..jag menar förutom det otroligt deppiga vädret, kalla och mörka kvällar? hmm.. henrik fyller år, i slutet dock, men man kanske kan fundelera ut något skojjigt :P
Fick föresten hem mina efterlängtade kort som jag skickade efter för två veckor sen :D Så nu har alla åkt in i fotoalmbum nr 2! Skit kul :D Just nu ser jag fram emot fredag, sen ska jag gå och hoppas på ngt som jag egentligen inte vill hoppas på, men va fan, hoppas kan man ju :P
Är inte ett dugg trött, inte det minsta, gick och la mig för två timmar sen, slutade med att jag satte på en film, som jag fastnade i, och nu sitter jag här. Blir kanske strejk!?
Nee, ska man ändå vara vaken, kan man lika gärna göra ngt nyttigt. RENSA GARDEROBEN!

hej och hej och hej och hå.. föresten Ellen? Jag tror jag vet vem som gör "kaninrösten" :D haha kul info!



sen vart håret brunt.. :P

Kommentarer
Postat av: puss

uh?? vem då?.. och vad du hoppas på??

ses i veckan.

2010-09-01 @ 10:17:56
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0