15 Augusti

Igår ringde malin och väckte mig, sen åkte vi mot gamleby,
Fick stanna på willy´s i söderköping för att köpa frukost och kyckling.
Väl framme, blev det att dra på sig bekinin direkt,
och därefter gå ner och bada med malin och Ingela :D
Kändes som när vi var där för 10 år sen.. det är som att
man aldrig växer upp i gamleby, vi förblir två stycken 10 åringar :P
Det bjöds på jätte god mat, och jag och malin gjorde armband och halsband.
Malin hade lite svårt med sitt tålamod, men efter mycket om och men så gick de :D haha

När jag kom hem vart det att stressa och slänga sig i duschen. Åkte ner till sandra
efterråt på förfest, sen blev det utgång!! Det blev en jätte bra lördag!
..nu väntar tvättstugan på mig! heej då/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0