26 AUGUSTI

Först och främst;
GRATTTIS VICTORIA PÅ DIN 20-ÅRSDAG!!!!!!

Det är bevisat! Jag och sandra är tio-år igen, Vi har varit på lekhuset dom två senaste dagarna,
Vi har kommit därifrån med en varsin målarbok, massvis med tushpennor och tonvis med kritor.
Så i förrgår satt vi och målade hela dagen, samtidigt som vi såg på
massssssa disney filmer:P Sjukt roligt! :D Igår vad sandra snäll och följde med mig för att handla. blev dock inte så mycket som jag hade tänkt handla, För mycket FOLK! Och det tål inte jag!
I vilket fall som helst, när vi kom hem så börjades matlagningen, Planka stod på menyn!!
Mellen kom hit oxå! Alltid lika trevligt! Jag färgade mitt hår, inte rikigt som jag hade tänkt mig, meeen I LIKE IT!
Nu; Frukost
Sen; ABSOLUT INGENTING!

heeejdå / j


Världens bästaste sandyy <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0