3 JULI

Den här jävla näsan, JAG VILL SKÄRA BORT DEN!! Dumma förkyldning som aldrig kan försvinna, blir galen!!!! RASERIUTBROTTTTTT! Och halsen ska jag inte dra upp, BLÄÄÄ! Jobbet idag blev pest och pina, för några timmar sömn.. för många timmar jobb, PLANERING!? Bra där, skäll på mig!
Äntligen, HELG nu iallafall! Blev inte mycket jobb i veckan dock, men iallafall,
de passen som blev av var jobbigt långa.
Så nu är det överstökat, Imorgon blir det eventuellt sörsjön på förmiddagen, sen ska hela tjocka familjen åka och fira Tilde som fyller hela två år och Emelie som fyller 25, Stora tjejerna :D haha
Kvällen har jag inte hunnit tänka på än, men ngt ska man väll hitta på.
HAHA vad fjantigt, Ska inte en person som är 30 år kunna gå in på ICA och köpa en energidryck utan lägg?!!!?!
okej, en 13 åring, men 30? HAHAHAHA jaja är det lag på det så är det väll :P Lite kul var det:P
nehe, The grudge på tv nu, blir att se den och sen sängen, (: / j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0