FINALLLY

Nu har jag snart, äntligen, jobbat mina elva-mördar-dagar i sträck,
det firar vi med att sticka till Göteborg med Henrik, Linus och Sandra över helgen, 
sticker imorgon-natt. Ska bli sjukt skönt!
Har inte varit det minsta duktig på att skriva här, är faktiskt totalt värdelös på
det här bloggandet, meen jag har ju inget att säga för tillvället, såå jaa.
Jag sover, jobbar, äter. Så ser mitt liv ut för närvarandet..
Nehe, nu blir det en timme till i tvättstugan, sen ska jag hämta hem min pöjk.
Byyyyyyyyyyyyyyyyye




Kommentarer
Postat av: sis

du är duktig på ditt lagom bloggande.

vi tänker berghårt på dej här i falkis hööh ;)

ha det bäst i gbg. är så ledsen att jag inte följer med er dit.

pusspusspuss älskar dej <3

2010-07-22 @ 16:58:30
URL: http://elleeens.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är superduktig gumman. Kör försiktigt och ha det bäst i Götet. Ta hand om varandra. Kram mamma

2010-07-22 @ 17:01:36
Postat av: Anonym

Du är superduktig gumman. Kör försiktigt och ha det bäst i Götet. Ta hand om varandra. Kram mamma

2010-07-22 @ 17:01:51
Postat av: JAAAAAAAG

Neee, NI ÄR BÄST! vill ju vara med er i falkis juee. men nu blev det som det blev, hoppas ni får det kalas bra, vi lämnar norrköping om några timmar :D LOVE YOU!!!

2010-07-22 @ 20:28:22
URL: http://joonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0