30 JULI

Först och främst;



GRATTIS FANNY PÅ 20-ÅRSDAGEN :D
vill komma till dig ikväll ju :( dummmma jobb, men du får festa åt mig oxå :D

Då var man hemma till det vardagliga livet då. Förra helgen blev det ju Göteborg med mina nära och kära, en oförglömlig resa, med Liseberg, tonvis med shopping, bråk-i-kö, bli-vänner-i-kö, krogen, och mycket mycket annat. Jobbade i måndags, sen har jag haft hela tre dagars ledigt :O Efter jobbet blev ta-hand-om-dig-själv-dag, Tisdagen spenderades med Sandra och Mellen i Linköping, där jag fick se Mellens nya och fina lägenhet :D Hur fin som helst, Grattis till lägenhet och körkortet ännu än gång vännen :D Onsdagen blev det Stockholm för hela slanten, med familjen. Jag och ellen måste ha gott över tio mil, sen åkte vi båt över till djurgården. Vi var trötta, skulle ha gott på Gröna lund, men vi orkade inte, Fatta, då är man trött, om man inte orkar gå dit, det är väll liksom det roligaste som finns:P Det ska man inte tacka nej till. men det får vi ta igen! Har ju iallfall blivit Liseberg..
Igår kväll blev det middag hos henriks föräldrar, det är alltid lika trevligt.
Och nu sitter jag här, snart blir det jobb, men först blir det mat. heejdå / j

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna lund. =)

2010-08-02 @ 00:17:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0