02.36

Kunde inte somna förän halv sex imorrse, vaknade av att Victoria ringde och väckte mig vid 12 :P (A)
Gick upp och fixade, sen åkte jag hem till vickan. Vi var jätte duktiga och lagade ost- och skinkpaj och en supergod fetaost-sallad :D Vi är bäst på paj nu, nästa gång blir det taco-paj :D maha
Såg på en jätte bra film med Robert deniroo oxå, en maffiafilm, hette något med Bronx, aja jävligt bra var den iallafall :D Kvällen spenderades med bror, satte på en beck-film, men vi insåg ganska snabbt att man inte kan se beck utan chips, dipp och läsk.. hallå!!? så vi stack och köpte snask och åkte en jävla omväg hem :D
det hanns se två avsnitt av 2 1/2 men oxå, LOVE IT!
Imorgon blir det kolmården med Henrik, Adam och Dennis :D:D Ska se på alla fina djuren och äta matsäck, MYS :D
Var föööör längesen som jag var där, ska bli kulkulkul :D:D
Lånade Aladin 1 & 2 och skönheten och odjuret av nina, så nu har jag ett mini-disney-maraton :D

"Ursäkta mig? Titta du på mig?
Gned du någons lampa? Väckte du mig?
släpa du hit mig? Oså plötsligt gör du slut?
jag tror inte de, Inte just nu,
DU SKA HA TRE ÖNSKNINGAR, SÅ SÄÄÄTT DIG!!"


..gissa vilken film jag ser just nu (A) mahaha LOVELOVELOVE, WALT DISNEY ÄR ETT GENI!!
NattiNatti / j


Brorsan som står och posar i lindö-hamnen ;D

Kommentarer
Postat av: vicky

Aladdin 1 när aladdin är i grottan och träffar anden för första gången.. HAAHA ! Aladdin-"ääh stick! " Anden- "ok jag är trött på att spela biiiiiroll."

2010-06-16 @ 16:29:41
URL: http://virrvurrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0