10 JUNI

Igår var det fullt upp hela dagen. Träffade victoria på stan vid 12.
Vi gick omkring och strosade på stan, hittade ett och annat ;P
Jätte kul att träffa dig vännen! Snart skräckfilmskväll va ? ;)
Drack världens godaste smoothie oxå, på knäppningsborg, "Mimmies favorit"
tror jag att den hette :) Jätte god!
Hämta upp Ellen efterråt, och sen sandra, det blev en tur på maxi oxå.
Ellen drog på träning vid sju. då kom adam och denna hem till oss, för att planera midsommar.
Kom vi fram till ngt? njaaaa!? haha

Klockan slog precis om till 10 juni, så igår blev det ju nu:P
jaja, "idag-igår" solade jag med sandra iallafall, sen åkte vi till affären, Sandra var så snäll,
hon hjälpte mig att storhandla, vilket uppskattas!
åkte hem till mig efter och lagade mat och färgade hår.
sen blev det en bilsväng. (:
Nu har jag landat i soffan för film-tajm.
Snart dags att sova, börjar jobba 7.30 imorgon, och direkt efter jobbet
så blir det studentfirande :) god natt / j



systeryster och jag


Vigg chillar i fönstret :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0