17 JUNI

hade helt klart en kanon dag igår, Henrik och jag hämtade upp Adam och Dennis vid halv tolv. Vi hade bestämmt oss för att vi skulle till Kolmården :D Det var skit kul att komma dit, har inte varit där på väldigt länge :O Det fanns massa nya saker, karusell och grejjer. Som jag dock inte fick åka för mina vänner, och inte fick jag se delfin-showen heller :O .. men som sagt det blev en jätte bra dag iallafall:) Kände lite att vi var dom ändå människorna där som inte hade barn. Alla som var där var barnfamiljer, med tusen ungar. så kommer vi fyra dit, haha :D Lyckades få mig en väldigt ful solbränna oxå. lNär solen äntligen har bestämt sig för att jag faktisk ska få lite färg så ska jag självklart ha en mojje klänning på mig, men när jag väl ska sola, får jag ngn färg då? neeej neej, solen har ngt emot mig, hm:O efter kolmården åkte vi hem till oss, vi gjorde natchochips i ugn och gjorde massa goda dipper, sjukligt gott!! Killarna drack en hel del öl så det slutade med att jag vart chauffören för kvällen, tog ett varv i "spökvarvet" oxå, det var på tok för länge sen, det var dock inte så passt mörkt som det ska vara, så inte rikigt lika läskigt, men det gjorde inte mig ngt :P skulle ha jobbat 6.45-15 idag, men istället blev det 6.45-12.30 OCH 16.00-21.30, kul va, så nu är jag hemma på en liten rast.. nehe nu vankas det mat, men först, BILDREGN!! / j



Meee

Henrik spanar från utskiksplatsen :)


DENNIS ;D

Björnen

ADAAAM ;D

Sälen

Mee

Snöleoparderna :)

Boysen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0