2 JUNI

Äntligen sommarmånad och sommarväder. Har varit 26 underbara plusgrader.. och jag har självklart jobbat:P
men när jag åkte hem halv tio och gick ut så var det 22 grader, det är annat mot den jävla vintern de:P det skulle vara sommar året om!! jobbet gick bra idag iallafall, fast den här dagen gick i slow motion!! imorgon är jag ledig, som det ser ut nu. Jag och henrik ska antagligen åka till smultronstället isf :D och nu har studenterna vecka börjat oxå, det ås så man blir aningen förbannad när man ser dom (A) haha jag vill oxå, igen:P det var ju det roligaste man kan vara med om, studentvecka, utspringet, flaket jaa allt! ÄLSKA!! nehe, nu kommer väll sandra snart, ska se klart filmen först :) Natti / J


MIN BARA MIN :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0