4 JUNI

SOL, BAD OCH FIKA I SÖRSJÖN.. VAR DET PLANERAT!
men neeeej då, det blir jobb fredag-måndag, hela jävla helgen,
när det äntligen är bra väder!! Självklart! arg blir jag:O
Vi får ta det nästa vecka malin! Det måste vi!

Igår vart det iallafall en kalasdag, Jag och Henrik åkte till IKEA.
Jag tror inte riktigt han förstår vad han ger sig in på när han tar med mig dit:P
jag ska verkligen ha allt! ahah vi fick med oss ett nyss soffbord,
en fin hylla/skåp som står på golvet, och nya kuddar :D
så jag fick med mig endel hem ; ) det gillar vi!
Så jag hade fullt upp igår kväll, älskar att montera upp allt och göra fint!
Sen åkte jag ner till mamma och pappa, jag, fille och ellen åt lite
och såg på film. Det blev "vi hade iallafall tur med vädret", jag hade faktiskt aldrig sätt den:P
Men det skulle vara en klassiker som är ett måste att se enligt ellen:P
Nehe, om man ska fixa något att äta?

Nya bordet :)

Också skåpet :)


Kommentarer
Postat av: sören

du har snygg näsa.

2010-06-07 @ 20:59:41
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0