..såhär efter midsommar

GRATTIS TILDE SOM FYLLER 2 ÅR IDAAAG :D

har haft en helt klart klockren helg, fredagen, självaste midsommarafton jobbade jag till 07.00, blev en "power-nap" på 3 timmar, sen var det bara att fixa allt inför dagen och sen bar det iväg mot Magnus ute i rejmyre. Vi följde traditionerna genom att vara gänget som vi har varit nu i tre år, vissa saknades, men det får vi ta igen nästa år! Det blev en hel del med dricka, grillat, köra fyrhjuling, bada mitt i natten fulla och dana(A) Sov över där, vart inte riktigt samma uppvaknade som de andra åren, men det kanske beror på att vi bytte ställe att vara på!? jag klarar inte av så mycket föränringar (A) haha

dagen efter åkte jag hem med henrik, adam och dennis, beslutade oss för att köpa den otroligt efterlängtande pizzan som vi hade pratat och längtat efter i princip hela dagen, i väntan på på att bli köra-bil-klar.. Så väl hemma blev det pizza, sen åkte alla hem till sandy, hyrde "sommaren med göran" och "äntligen midsommar". Perfekta filmer att se på midsommardagen :D Älskar båda två :D

Söndagen startade med att åka ut till sörsjön med Sandra, där låg vi och stekte i typ en timme, tills vi insåg att vi inte hade ätit ngt på hela dagen. Det skulle ha blivit Aqua-golf med adam och denna, men det bidde kubb och pil-kastning istället. fick även se en väldans intressant fotbollsmatch oxå, Filip(lillebror,10år)&Dennis VS Adam&Robin haha, det var en upplevelse kan jag säga, alla på planen vart helt plötsligt 10 år igen ;D

Sitter här och hostar ihjäl mig, ska snart ringa och sjukanmäla mig till jobbet ;/ Vill faktiskt jobba, vill inte ringa.. inte ofta man vill jobba:O ..säkert bara för man faktiskt inser att man inte orkar pga av att man faktiskt är sjuk.. sen bler det att totaldecka i sängen, god natt folket / j


f r å n   m i d s o m m a r a f t o n   2 0 1 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0