TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIERRRD

Jahaa, här sittar man, klockan är över sex och jag är hur trött som helst, men jag ska försöka att vara vaken till åtta iallafall, så jag orkar med att jobba hela natten nästa natt. så idag ska jag sova lääänge, mobilen kommer att stängas av, för den som väcker mig kommer jag inte att bli glad på. känner inte riktigt för att jobba natt, men så får det bli. Idag har jag promenerat ner till mamma och pappa, där blev det en film med fille och ellen, Sunes sommmar!! Sen träffade jag folket, det blev volleyboll, jag tittade på och blev ihjälbiten av myggor. Sen blev det en film med folket och därefter hem.. har tvingat mig själv att vara vaken, och det är inte lätt inte!
Just ja, körde minibuss idag oxå, på jobbet, var hel skakis i början, men faan vad kul det var! Skitkul! Ska man köpa en minibuss istället för en "vanlig" bil?  maha njaaa!?
Midsommar närmar sig, jobba två nätter, sova ett par timmar på fredagen och sen bär det av mot rejmyre med folket. Längtar!! .. och jag är ledig heela helgen, WWOOO, det gillar vi! :D / j




Inte världens bästa bild, men iallafall, Volleyboooll ;P


Kommentarer
Postat av: mårten

volley äger! :D:D

2010-06-24 @ 12:28:50
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0