1 APRIL


jaha, då var klockan efter tolv, ny dag, nya tag.. fast först ska jag sova. jaha, får se om man blir lurad idag då, eller om man ska ta och lura ngn, det är ju aldrig fel att göra, kul är det oxå, får se om jag kan hitta på något kul, och med någon kul, mahaha :D Och på tal om 1:a april,  idag så börjar tävlingen mellan mig, mamma och syrran, Mamma har köpt en varsin "stepcounter", så nu mera räknas varje steg jag tar, JAG SKA VINNNA!!! Idag vaknade jag vid tolv, gick upp och satte mig vid datorn, när jag hade suttit ett tag så ringde det på dörren, och som alltid när det ringer på dörren så blir både jag och henrik lika stela, om vi inte vet att ngn ska komma förstås.. haha, men iallafall, vet vi inte vem det är som kommer, så blir vi alltid knäpptysta och sen smyger vi alltid fram till dörren och tittar vem det är, för 50 % av alla gånger som det ringer på dörren så är det Jehovas vittnen, och vi har gjort misstaget att öppna tre gånger, så nu mera är vi väldigt noga med vem vi öppnar dörren för, :P Men idag när det ringde på dörren, så smög jag iallafall fram och skulle kolla vem det var, halvvägs mot dörren så ser jag att våran brevlåda öppnades, blev såklart livrädd, trodde direkt att det var en tjuv :O men jag kollade iallafall vem det var, Och där stod Filip, lillebrorsan, som hade fått för sig att han skulle hälsa på efter skolan :D så kan fick komma in och äta glass med chokladsås, sen var det dags att åka och jobba.. jobbade till halv tio, sen åkte ja hem och hämtade stegräknaren hos mamma, och nu har jag myst ner mig i soffan med "svensson svensson" och datan. snart dags att sova :D jobbar kväll imorgon, och en bamsedag närmare helgen,

God natt folket / j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0