21 Mars

Taaack Dennis för att du gjorde bloggen så fin :D Nu är jag glad :D haha..
Är hemma från en hemsk arbetsdag, DELAD TUR :/ 6.45-21.15.. så nu har jag tre timmars rast, så jag åkte hem.. och det troliga är att jag jobbar en likadan tur imorgon, SUCK, så jag har inte mycket att se fram emot.. jaja, Bror min kommer snart förbi, ska få titta på en laptop, som kanske blir min :D mwhii! Jag är festsugen, har jag varit hela jävla helgen, :/ får bli nästa helg ;) Lön och allt, och då ska jag fan inte jobba!!! Har även sagt till på jobbet om att jag inte vill jobba under midsommarhelgen, hoppas att de godkänner de, jobbade ju förra året, och det var verkligen inte kul, speciellt när man åker till en fest för att sova och sedan gå upp tidigt dagen därpå, nee så får det inte bli iår.. Längtar till sommar och midsommar!! :D Just nu är det världens deppigaste väder, grå himmel, grå mark och regn.. kan det bli värre? jaja, nu ska jag äta något, sen bär det av till jobbet, Hej&hej

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0