23 MARS

Henrik åkte precis till jobber, bror min kom och hämtade honom. så nu sitter jag här alldeles ensam, Ska äta ngt, och städa i våran otroligt dammiga lägenhet, sen ska jag åka och hämta Kusin-vitamin-viktoria, ska ta en slapp-kväll och glo film och bara ta det lugnt, jobbade dag idag, så otroligt skönt, slutade 13.00, det är guuld! Snart lön, skönt att få pengar igen, synd bara att man har så mycket skit att betala massa tråkigheter :/ men det är väll sånt man får ta när man inte bor hemma längre :P Vicky tyckte visst att jag skulle skriva mer i bloggen, men för tillfället finns det inte så värst mycket att skriva om :P Måste fixa mat nu, Solong (:



/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0