24 MARS

Det blev en trevlig kväll, Hämtade först upp vicky från hennes jobb, åkte hem och gjorde ingenting, Sen åkte vi och hämtade adam och denna, Såg en film, en svensk-vampyr-skräck-film.. hmm, var väll lite sådär.. lite komisk :P Spelade "skissa&gissa" jag blev totalmobbad, men kul hade vi iallafall.. (: Älskar det spelet, sjuukt kul!! Hämtade därefter henrik från jobbet, skjusade hem folket, och nu sitter jag här och tittar på vänner, :D man får aldrig nog av vänner!! Perfekt att titta på innan man ska sova :) Imorgon blir det att jobba kväll, så jag får en lång sovmorgon, börjar inte förän två, Lyllojag :D uusch har beslutsångest.. Vill vara blond igen.. tror jag, men jag vet inte, det måste vara svårt att lyckas få tillbaka färgen :S lite roligare att vara blond i sommar, jaja vilka beskymmer man ska ha, booring!! WOHOO, LÖN IMORGON :D nee nu ska jag lägga mig och se ännu mera vännnnner!!  :D godnattt XD

/ j



















blondbrunettblondbrunettblondbrunett :S

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag tycker att du ska köra på blont över sommare och sen gå över till brunt på vintern igen :D Puss på dig min mobbade vän <3

2010-03-24 @ 09:22:34
URL: http://virrvurrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0