27 MARS

kom hem för en timme sen typ, har varit ute med teres och vicky,
blev otten, efter mycket om och men :p men kul hade vi,
Vad väldigt seg, har stressat genom hela dagen..
jobba till två
köpa dricka
hämta syrran
storhandla
färga hår
storstäda
duscha
hämta teres
utgång

Blev som sagt en väldigt stressig dag, var trött när jag väl var klar med allt, men det fick gå ändå, hade jätte roligt med tjejerna ikväll :) det var alldeles för längesen som jag festade :O jaja, ledig lör-mån, LYX :D så imorgon ska jag få en redig sovmorgon, ska nog träffa tjejerna från klassen imorgon oxå, ska bli riktigt kul, måste försöka se oftare !!! :/ Nu är klockan allt för mycket, nu somnar jag / j


tack för ikväll tjejer !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0