fredag och jobb..

kommer ihåg när henrik jämnt sa åt mig att jag skulle njuta av att gå i skolan, jag fattade allvarligt inte vad han menade då, slippa läxor, slippa prov, man får pengar, vad är det som är skönare med att gå i skolan tänkte jag då.. Nu känner jag att jag skulle kunna ge vad som helst för att gå i skolan igen, tänk vad man såg fram emot fredag och helg, då var man ledig och kunde ha kuul! Nu är det fredag och jag jobbar hela kvällen, jobbar även lör, sön och mån.. Så nu ser jag fram emot tisdag, tisdag vad är det för jävla dag att se fram emot, Tänk vad kul man hade det i skolan egentligen, fast fan vad man klagade då.. jag fattar inte..
Malin har ju sin inflyttningsfest idag också:/ typiskt!! hoppas att jag kan komma förbi en stund iallafall, även fast jag slutar halv tio ikväll och börjar tiiidigt imorgon, jaaj vi får se. Sitter och glor på utlandsresor.. det skulle ju inte vara helt fel, grekland, italien eller spanien låter ju inte allt för dumt! Men det får vi se om det blir något av de.. Måste ju ha en ny bil också :/ och dom är ju inte allt för billiga.. usch, inget kul :P
Nu får all snö gärna försvinna, det är deprimerande, vill ha sommar nu nu nu!!! Men lite vårkänslor har det ju iallafall varit, alltid något ;) neehe nog från mig, nu ska jag hitta på något vettigt :P


Bara för att jag har världens bästa syster!

/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0