hard work work!

Jaha, då var man vaken igen, Time for work.. Skulle ha jobbat fre-mån, men så säger en upp sig och pang så har man jobb fre till tors, sju dagar irad, varav tre dagar är delade jävla turer, uusch tycker inte om dom, meeeen det är många timmar, och många timmar är ju mycket pengar, så man står väll ut :P Igår kom jag hem till norrköping vid tio, hämtade upp vicky för att skjusa henne till Malin, Inget kul, inget kul alls, jag ville ju oxå följa med ju, kände verkligen för att festa igår :/ jaja, efter att jag hade släppt av partybruden så åkte jag för att hyra en film, självklart fanns inte den filmen som jag skulle ha, så det blev "äntligen midsommar", Inte riktigt så bra som jag hade hoppats på, men den var lätt sevärd, jag och henrik satt och vek oss av garv i soffan :P Taco blev det oxå (:
nehee, nu väntar en tiotimmars arbets dag, "kan knappt vänta".. Solong!

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0