ingen rolig dag

Igår blev det jobb, 8-16, var helt slut när jag kom hem, men var tvungen att stressa ihjäl mig ändå, efterom vi skulle iväg kvart i fem för att titta på andreas spelning, som för övrigt var hur bra som helst!! Men under spelingen fick jag sjukt ont, spenderade resten av kvällen gråtandes i henriks famn, och nu går jag på penicellin. Usch och fy. Men åkte hem till mamma inatt och snodde syskonens värmekudde, den är guld värd! Ringde till jobbet idag för att säga att jag inte skulle jobba, men ångrade mig i samma stund dom svarade, så nu blir det jobb om en timme iallafall. Imorgon blir det till att roa sig i tvättstugan hela kvällen, om inte henrik känner att han vill ta den (A) för isf blir det filmmys med systeryster :) Sen blir det jobb igen på måndag, och aknske träning efter de :)
Måste rusa / j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0