Lite vårkänslor, ÄNTLIGEN!!

Nyss hemkommen från jobbet, och för en gångs skulle var det faktiskt riktigt skönt att åka hem från jobbet, jag behövde inte ens ha på värmen i bilen :D
hade solen som värmde istället.. och snön håller på att smälta bort.. Sakta men säker ;)
Ska alldeles snart laga varm smörgåstårta, sen blir det att ta en promenad i solen med Sandra.. :D
Ska man våga sig på vårjackan!? :P haha, fick mer jobb också, så det blir fyra lååånga dagar i rad, då helgen självklat är medräknad, känns som jag jobbar helg hela tiden, haha.. men man tar ju det jobb man får!
Efter promenaden blir det antagligen film.. och att dricka loka, som sandra skrev.. haha :D Får se vad det blir för något. Imorgon är jag ledig, så det blir det att sova tills jag vaknar, Ingen jävla klocka som ringer, det är härliigt!
Nu ska jag laga mat och diska ! Solong (:

/ j



Slänger upp en bild på älskling, bara för han är så bästbästbäst!!
Kärlek till dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0