LÖRDAG

 "DON´T SLEEP GE ON THE RUN, STOP THINKIN´ AND HAVE SOME FUN!!"


Seg man är efter igår, har myst ner mig i soffan med en stor filt och tittar på olika serier, just nu är det vänner, man får aldrig nog av de.. var jätte roligt att vara med vicky och teres igår, det var alldeles för längesen! måste vi göra oftare, :) blev dock mindre taggad i den en mil långa kön som man ska behöva stå i.. fattar inte, man står i en kö i en timme för att komma in på ett ställe i två timmar, känns lite sådär,.. fast å andra sidan var det ju lönehelg så hela norrköping var ju ute. ikväll ska jag träffa bella och carro, ska nog gå ut och käka och snacka massa skit:D länge sen sist, så det ska bli rikitgt kul(: imorgon skulle vi ha åkt hem till henriks mamma, men dom planerna ändrades tyvärr, blir nog bio med älsk istället, vet dock inte vilken, just nu står det mellan fyra filmer.. hatar när man inte kan välja, vill ju se alla ju; Alice in wonterland, änglavakt, snabba cach eller Farsan.. hmm, svårt! som sagt, får se vad jag kommer fram till :P nu ska jag fortsätta nörda tv.. kanske gå och väcka henrik!? :P:O maaha

Kommentarer
Postat av: systersfavoritsyster!

kul med bio.. hoppas den var bra:D

får ta en dag i veckan nu alltså, det är ju bara tre dagar kvar i skolan, sen lov ;) så då får du ge mig din fritid:D ha en sketa bra vecka syrran och massa tack för skjutsen igår! och färgningen, den uppskattades.

kärlekpåblad.

2010-03-28 @ 12:29:39
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0