SÖNDAG

blev en bra kväll igår, hade jätte trevligt!! Träffade bella runt halv åtta, så promenerade vi upp till "texas longhourn", som för övrigt hade sjukt god mat! Carro och jerre kom oxå, satt och åt gott och pratade massa. hade ju en hel del att ta igen.. Efterråt kom vicky förbi och hämtade upp mig, vi åkte ooch hämtade upp adam och denna, som var lite runda under fötterna, vi hyrde "new moon", som vi såg på, förbaskade underbara film, love it! Och i sommar kommer treN UT, läängtar, den är ju ett måstee att se! Sommartiden glömde jag inte bort heller, så vi la oss väll runt halv sex (A) så jag vaknade nyss, inte bra inte bra! jaja, är man ledig så är man:) nehe, bio ikväll då, ska bli kul, det var hur länge sen som helst som jag var på bio faktiskt, tror de var när jag var med malin och såg "benjamin buttens".. och den kom ju inte ut igåt direkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0