TISDAG

Igår var jag ledig, hämtade upp vicky efter att hon hade jobbat, sen åkte vi en sväng till maxi, adam och denna följde med, köpte lite kläder, första gången som jag går in i en affär och hittar ngt som jag vill ha diirekt :O jaja, sen bestämde vi oss för att åka hem till mig, vi skulle laga varm smörgåstårta, jag kämpade med att göra dom därjävla tårtorna klara, jag ställde in den ena i ugnen, när jag skulle  ta ut den så var så otroligt klantig och så tappade tårtan rakt upponer på golvet, SPLASCH, smörgåstårta på hela golvet, så det var bara att åka iväg till affäern igen och köpa om allt igen, Alla tyckte att det var jätte kul, utom jag.. så kan det gå. nehe, ännu en arbetsdag avklarad! trött som en gnu är jag..

haha henrik kom fram och kramade mig, så luktade han på mig och sa "ååh, nu luktar du så där gott så jag blir glad, man börjar tänka på så många minnen, .." Då tror man att han ska säga ngt gulligt, som typ handlade om mig och honom, meeen nerrå, han säger; "... tänker på när jag fick mitt första playstation2" haha, men han är ju bara för bäst ändå :P Imorgon blir det jobb igen, börjar inte förän tre, så det är sköönt! nehe, TV-TAJM, So long / j

GE MIG SOMMMAR NUUU!!


Kommentarer
Postat av: vem?

svenssons nya tårt-tappare!!!!!

2010-03-30 @ 23:53:31
URL: http://elleeens.blogg.se/
Postat av: jag

hahah, nee, ellen du kommer alltid att vara svenssons tårt-tappare, jag gjorde bara en "ellen" :D MOHAHAHA

2010-03-31 @ 00:45:37
URL: http://joonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0