trött som in i bomben..

usch, det var inte alls länge sen jag somnade.. och nu sitter jag här tre timmar senare och ska alldeles snart åka och jobba.. jag vill inte! jag vill ligga kvar i sängen och sova tills jag vaknar själv, för det är väll endå den sömnen man behöver!? att få sova sålänge, tills man vaknar av sig själv.. jag tycker att de låter mest logiskt iallafall!
I Söndags blev det en bra dag, Åt grillat hemma hos mamma och pappa, och alla syskonen kom, det är inte allt för ofta faktiskt. ´När vi kom dit och klev ur bilen, så blev näsan attackerad av grillat, då kom vår/sommar-känslorna vill jag lova! gick längst vägen och bara hoppades på att pappa skulle sitta där vi grillen, och visssst blev det grillar, så underbart gott!! Syrran följde med hem till oss efter och det blev att se "the ugly truth", den var jätte bra faktiskt! När vi hade skjusat hem Ellen så ringde Linus, brorsan, och hade tråkigt, så han kom förbi och såg Svensson Svensson-filmen tillsammans med mig och Henrik :) Det blev en lyckad helg med andra ord!
 
Nehe.. om man kanske skulle försöka hinna med frukost innan avfärd mot Ö-Husby!?
Haard work work!!  Solong!

/ j

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra dag! :)

2010-03-16 @ 07:08:10
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha, tack desamma!! :)

2010-03-16 @ 15:58:12
URL: http://joonnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0