12 MAJ

Den här veckan har varit kalas-bra, inget jobb och bara göra spontana saker med nära och kära :)
Måste ju jobba dock :/ får hoppas att det dyker upp något snart! Hängde med henrik och hämtade
andreas på förmiddagen, åkte en sväng till mediamarkt och maxi och till slut stan, blev en vända in
på systemet oxå. Åkte hem och käkade och tog det lungt. Sen var det dags att hämta upp ellen,
och vidare till bion. Såg "the last song", otroligt bra film, tror att alla i biosalongen grät :O
riktigt bra! En film som är ett måste att se:) När vi gick ut från bion duggade det, precis när vi
slängde igen dörrarna till bilen började det SPÖ-regna, kort därefter kom blixten och åskan,
jag vågade inte och jag vägrade lämna bilen, så vi tog en ganska lång omväg, det blev milkshake
på leons också skjusade vi sandy och satt och pratade i bilen i hundra år, när jag kom hem parkerade jag,
sen satt jag i bilen tills jag såg blixten och hörde åskan, sen körde jag maraton till porten.
kan det bli fredag snart??  Ska kolla på syrran och malin när dom dansar,
sen bär det av mot underbara gamleby med malin, där vi ska tillbringa helgen, Som förr! :D
det är alltid lika roligt att komma dit, delvis för att allt ser likadant ut som det alltid har gjort, toaletterna, bryggan, hopptornet och köken, där jag och malin lekte som bara den när vi var där som små. Och en bilresa tillsammans med malin, det är ju liksom halva nöjet :O :D Glömmer ju inte våran "ullared-resa", haha men vi hittar nog aningen bättre till gamleby ;) Ser värkligen fram emot fredag, TAGGAD!
Nehe, klockan springer iväg, blir nog ett par vänner-avsnitt och sen sängen, god natt folket / j


Snyggsyster, hylning till dig <3


GAMLEBY BABY, GAAMLEBY ;)

Kommentarer
Postat av: sis

du är mer hyllad!

2010-05-15 @ 20:18:55
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0