2 MAJ

Jaha, då var det maj då.. tiden går fort!! Det blir allt mer och mer vår och jag blir bara på bättre humör(: Valborg blev lyckad, Först firades moster, det blev lekar, god mat och dricka. Det är aldrig tråkigt att träffa släckten, sedan promenerade jag, henrik, vicky och petter till spårvagnen, det kom ingen spårvagn så vi gick till nästa hållplats, kom ingen spårvagn där heller så vi gick in till stan istället.. Kom fram till linus där sandra, sanna, ellen och julia väntade, Gick upp till linus och där blev det ännu mera dricka och tonvis med sing-star!! Sjukt kul hade vi. Fick dock inte se ngn maj-brasa iår :O men jag antar att jag klarar mig :P blev en lyckad kväll iallafall :) gick till svea ett tag med henrik, vicky och linus.. men det var inget för oss så henrik och jag promenerade hem:) Henrik köpte en meter lång kebabrulle på hemvägen.. när han hade ätit mindre en halva drämde han in den i ett trädd "för att det såg så roligt ut och för att rullen var så lång" :P hahaha :D Lördagen blev vääldigt lugn, skulle ha träffat vickan, men tror båda var rätt slut efter valborgs-kvällen, :P Henrik var hos sin bror heela kvällen så jag var hemma i min ensamhet och hade film-maraton med mig själv, det är aldrig fel!! Idag vet jag inte vad som står på schemat, men vädret lockar nog till en promenix :)



Snodde en bild på dig vännen (A) ;)
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Sötis, tack <3

2010-05-11 @ 11:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0