23 MAJ

Helgen blev bra, i fredags var jag, sandra och ida vid morängsbadet och bara låg och solade och svullade reält. Lördagen blev det jobb för hela dagen, och söndagen spenderades här hemma med sandra och film:) Nästa helg blir det att fira att det är helg :P

då var man hemma igen, hade bestämt mig för att storstäda hela dagen, men jag han bara med köket och badrummet. Sen kom Linus och Nina förbi, nina ville låna sex and the city, men vi fastnade vid dessperet housewifes istället:P Jag och linus vandrade ner till familjen, sen cyklade Linus, jag, ellen och fille hem till linus. Har inte cyklat på två år, snacka om att de kändes hel-konstigt!! men efter ett tag gick det som det gick för två år sen. Riktigt kul var det! måste börja cykla mer! ..det är synd att det är så långt till jobbet bara, annars hade jag inte tvekat att ta cykeln, kände mig som ett barn igen jue :D Hos linus fick jag äntligen se Alice in wonderland, det var riktigt bra.. även om Jonny Depp var lite skrämmande. Fick smarrigt smörgåstårta hemma hos mor och far oxå innan henrik kom och hämtade mig, blev en bra dag, får försöka hinna med att städa resterande imorgon innan jobbet.

Mamma och pappa tömde våran gamla data hemma som har varit trasig, fick hem en skiva på alla gamla bilder.. som jag inte har sätt på två år.. det är alltid kul!


Natta, jag och sandra, hemma hos natta


Sandra och Jag, på någon fest:P


Jag och Natta (:


Sandra leker med elden, innan midsommarfirandet


HAHAHA sex år sen, vad håller vi på med?? :P


Jag och Malin.. 2004?2005?:P

nehee, nu får det vara nog, god natt / j

Kommentarer
Postat av: nathalie

Neeej men vilka kort :D haha, saknar dig som tusan vännen <3

2010-05-26 @ 19:31:36
URL: http://nuffran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0