31 MAJ

i fredags jobbade jag dag, efter det så hämtade jag upp bror och vi besökte systemet. senare lagade linus, henrik och jag mat och drack gott, det avslutades med en utgång på hugo, dom hade renoverat och det vart supersnyggt! Nästa hela lördagen hjälptes familjen åt att flytta ut alla mormors möbler från lägenheten, returpunktens besöktes mååånga gånger, belöningen blev mat hos mor och far efterråt. sen var jag slut! såg Alvin och gänget 2 och bara tog det lugnt med bror, skit bra film!!

Igår har jag firat min kära mor, det blev invigning på verandan med sill(kött) och potatis i det härliga sommmarvädret(: Mammsen fick en jätte fin skjorta och machande armband till, och hon blev nöjd! :) Och hela familjen var samlad! det blev god mat, fotboll och efterrätt, efter så åkte jag och henrik förbi med en blomma till hans mor..

Idag har det varit jobb, ska sola med sandy när hon har slutat, men först måste mat lagas! HUNGRIG SOM BARA DEN! / j




Så här kul kan man ha när man flyttar.
Petter och Henrik in action med gardinstänger:P


Syster<3


Kommentarer
Postat av: måns

men så hiiimmla snyggg! ;D

2010-06-03 @ 17:13:54
URL: http://elleeens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0