4 MAJ

Igår var jag ledig, var bara hemma och slappade, hade tvättstugan på kvllen, så det jämnade ut sig, har varit ledig idag med, såg att jobbet hade ring halv sju imorse, är ju tyvärr inte så duktigt på att vakna av att mobilen ringer, så det blev ledigt idag oxå.. även fast jag behöver jobba :P Skulle behöva ha en ordentlig väckarklocka, en som jag vaknar av, ställer sex stycken klockor när jag ska vakna, men det hjälper ju inte direkt:P får fundera ut något smart! har varit en seg dag idag, har inte gjort ett skit, måste göra något snart innan jag blir galen. Har inte något planerat under den kommande veckan heller, känns lite konstigt, brukar ha miljontals saker på schemat, känns det som. Nee, nu blir det att laga mat och diska, det är väll alltid något att sysselsätta sig med.. solong!

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0