14 OKTOBER

Det är kallt!! JAG FICK FAN SKRAPA RUTORNA IMORSE!!! INTE OKEJ!! Ska man börja med vinterjacka eller? :O höll på att frysa ihjäl när jag gick upp ur sängen förut :O har alltid dött av värmen i den här lägenheten, men nu jävlar!
Idag blir det intro på ett nytt ställe att jobba på, hoppas på att det blir bra! var ett tag sen, nu när jag har varit på ett och samma ställe i över ett och ett halft år.. spännande spännande!
var inne och kikade på malins blogg, där jag hittade kort från när vi var i gamleby och tog alla "hoppa-i-sjön-korten", och jag vill bara tillbaka till just den dagen, tillbaka till den tiden, bara malin, jag, gamleby och husvagnen! Alltid lika roligt, hahhaa nu börjar jag tänka på när vi satt och spelade spel i förtältet HAAHA ;D

 Nee, nu ska jag se lite vänner, sen ska jag väll masa mig till gymmet vartefter, then work! / j

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0