00.01

I fredags blev det vin och spelkväll tillsammans med Sandra och Sanna, mycket trevligt. Skönt att bara sitta och spela, snacka skit och dricka vin! På lördagen ringde Bella och väckte mig, för att gå på stan en snabbis och fixa lite presenter :D Sen var det bara att åka hem och hämta henrik, och därefter åkte vi hem till min äldsta bror. Brorsdotter Tilde hade bakat chokladbollar, och hon hade bakat bullar som hon har fryst in i en "findus kanelbulle" påse, hon är så duktig :D Gott med fika, det hade hon och petter lyckats med!
Efter de, blev det att stressa hem, slå in paket och byta kläder och springa ner till Bella, för att sedan åka och fira världens bästa Victoria :)
Blev en jätte trevlig kväll med god mat och de bästa! dagarna efterråt var inte lika roliga men det är en annan femma. Idag fick jag ett ryck och åkte och köpte nya gardiner, så det blev nyss i både köket och i rummet. Nya saker till lägenheten betyder även storstädning, så nu sitter jag här i våran väldigt städade lägenhet med tända ljus. Titanic står på samtidigt som jag lägger in hundratals bilder från helgen, Myyys!


Nytt till köket ..


Nytt till rummet (:


Men nu mina vänner är klockan efter tolv, vilket betyder att det är den 7:e September och GABRILLA SALIBA FYLLER 20 ÅR, GRATTISGRATTISGRATTIS :D

..Nu blir det titanic, nattinuffsan / j

Kommentarer
Postat av: alicè

så duktig du är sis! står och styr och syr? ;) hih. låter som du haft en bra och mysig helg (filip såg också titanic, inget konstigt;) du får berätta allt om resten av de dåliga dagarna?? tills dä hade bästa.

xoxo.

2010-09-07 @ 14:40:34
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0