23.15

Till att börja med, en liten påminelse/förrfrågan till Mor och syster;
Mamma och Ellen,

jag vet att ni läser det här.. HUR ÄR DET MED POWERWALKEN!?
Var det en tävling eller vad sa vi? Jag har mina aningar om att ellen ligger sist..
Ellen; ANVÄND STEGRÄKNAREN
Mamma; SKRIV UPP ALLA STEG VARJE DAG!
.. höstlovet och målet närmar sig nämligen

Dagen blev lite sisodär idag, skulle ha jobbat halv åtta till fyra, men fick åka hem redan vid tolv pga den förbannade magen.. men jag är fit fore fight imorgon igen, 7.30-14.
Så det får nog bli sängen snart, men först blir det ett par avsnitt med Greys anatomy :D
Nattinuffsan / j


Kommentarer
Postat av: syrsa

nattinuffsan hhahhaha! jaa jag är verkligen skit dålig på det dära.. jag är mer intresserad av våran resa i höst!! london baby känner jag! jag är duktig på bloggandet haha men nu har det stått still typ en dag ;D inlägg kommer ikväll. pusss siis

2010-09-02 @ 16:48:37
URL: http://ellensvensson.devote.se
Postat av: Anonym

Klart jag räknar frågan är vem som vinner:) 100000 varje dag blir en hel del puss på dig snörpan

2010-09-03 @ 17:23:12
Postat av: syrsan!

alltså hallå. vart är kreativiteten? bara vitt vitt vitt vitt vitt! haha ;D ne men joonnna.blogg.se fan nu får du ta o uppdatera här...!! kom igen nu!

och

puss

2010-09-05 @ 17:31:17
URL: http://ellensvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0